Badania marketingowe i społeczne dla każdego

Z potrzebą badań marketingowych, społecznych, opinii, rynku pracy, można zetknąć się zarówno w instytucjach publicznych, jak urzędy, jak i firmach prywatnych, niezależnie od ich wielkości. Bada się odbiorców, konsumentów, pracowników, bezrobotnych, czy studentów, a więc różne grupy. Bada się też różne branże, czy gałęzie gospodarki. Bada się różnymi metodami: ilościowymi, jak i jakościowymi, np. techniką badań telefonicznych (CATI), ankiet wspomaganych komputerowo (CAPI), ankiet internetowych (CAWI), ankiet tradycyjnych, papierowych (PAPI), wywiadów grupowych (FGI), czy indywidualnych (IDI).

W czym może pomóc oprogramowanie badawcze

Kluczowe w przypadku badań internetowych, telefonicznych i wspomaganych komputerowo okazuje się oprogramowanie badawcze, dzięki któremu przeprowadzenie badań może stać się bardzo proste. Do tego stopnia, że nie jest konieczne wynajmowanie agencji badawczej. Na rynku istnieją rozwiązania tak przyjazne użytkownikowi, że jest możliwe dzięki nim stworzenie nawet skomplikowanych kwestionariuszy. System do obsługi badań pozwala na zaprojektowanie badania, realizację, kontrolę materiału a także prostą analizę zebranych danych. Sprawdza się w projektach z zakresu badań społecznych, rynku i opinii, rynku pracy, ewaluacjach. Istnieją dwa najpopularniejsze rozwiązania stosowanie przez firmy oferujące oprogramowanie badawcze: korzystanie z systemu badawczego na serwerze firmy badawczej bądź też zainwestowanie we własny serwer. Aplikacji zatem nie trzeba nawet instalować we własnej firmie, wtedy całe wsparcie techniczne jest oferowane przez agencję badawczą udostępniającą tę aplikację. Licencje mogą zostać zakupione na różne okresy, można też rozszerzać licencje wykupując możliwość użytkowania systemu przez dodatkowych ankieterów. Software badawczy domyślnie jest zintegrowany z konkretnym systemem VoIP, można też jednak zintegrować go z każdym innym, według życzenia klienta. Podstawą jest jednak panel pozwalający na tworzenie ankiet, realizację i nadzór badania. Zawiera się w tym przyjazne narzędzie do tworzenia kwestionariuszy, intuicyjny interfejs webowy, mechanizm testowania logiki ankiety, podpowiedzi modułu pomocy, automatyczne dbanie przez system o parametry wprowadzonej analizy próby, dostęp na bieżąco do statystyk ankieterów i statystyk postępów badania, eliminowanie błędnych wpisów, generowanie prostych zestawień odpowiedzi na poszczególne pytania.

Co wybrać

Spośród ofert dostępnych na rynku polecamy CATI-System.pl, polski, nowoczesny system badawczy wspierający CATI, CAWI i CAPI we wszelkiego typu projektach. Jest ono oferowane przez firmę Biostat z Rybnika, zapewniającą temu oprogramowaniu wsparcie techniczne i merytoryczne.

Co pomaga w badaniach rynkowych?

Istotną częścią badań marketingowych są badania rynku, które pomagają przedsiębiorcom podejmować właściwe decyzje dotyczące przyszłości firmy. Takie badania muszą być przeprowadzone wiarygodnie i rzetelnie, a nad analizą pozyskanych dzięki nim wyników muszą pracować doświadczeni statystycy i analitycy. Dlatego polecamy dokładnie przyjrzeć się ofertom firm badawczych.

Doświadczenie to podstawa

Firmy badawcze, podobnie jak inne podmioty działające na rynku, zawsze starają się prezentować portfolio, dzięki któremu można dowiedzieć się, jakie projekty realizowała dana firma i do kogo zwrócić się po rekomendacje. To powinna być podstawa rozpatrywania konkretnego przedsiębiorstwa badawczego jako ewentualnego realizatora planowanego przez nas badania rynku. Następnie należy sprawdzić, jakim potencjałem dysponuje agencja badawcza, chodzi o liczbę analityków, niezależnych ekspertów, ankieterów, a także wykorzystywane oprogramowanie badawcze. Oczywiście cena również jest ważna, ale rynek badań również i w tym nie różni się od innych branż – najlepiej nie wybierać ofert bardzo tanich lub bardzo drogich.

Kompleksowość badań rynku

Jeżeli już decydujemy się na poważną inwestycję, jaką są badania rynku, to warto przeprowadzić jak najszerszy ich zakres. Czasem oznacza to konieczność przeprowadzenia cyklu badań, w kilku falach. Pozyskuje się dzięki nim bardzo szeroki wachlarz danych, od bieżącej struktury rynku i pozycji danego przedsiębiorstwa na rynku, przez rozpoznawanie luk na rynku, opinie o produktach, opinie o reklamach, po analizy cen, czy modele ryzyka. Chodzi zatem o zbadanie samego rynku, przedsiębiorstwa, produktów i klientów.

Lista niezbędnych metod i technik badawczych

W poszczególnych etapach badań rynku można stosować różne metody i techniki badawcze. Wśród standardowych wymienia się: tradycyjne wywiady kwestionariuszowe (PAPI), wywiady tradycyjne wspomagane komputerowo (CAPI), badania telefoniczne wspomagane komputerowo (CATI), ankiety wypełniane on-line (CAWI), wywiady indywidualne pogłębione (IDI), diady i triady, a także zogniskowane wywiady grupowe (FGI) i tajemniczy klient (mystery shopping).

Jak dobrać właściwy zestaw badań rynku

To, co z oferty badań rynku wybierzemy i jakie zastosujemy metody i techniki badawcze zależy od kilku czynników. Przede wszystkim od tego, czy chodzi o firmę działającą już od dłuższego czasu, czy nową. Następnie, czy chodzi o skupienie się na badaniu samej firmy (jej pozycji, możliwości rozwoju), jej produktów, czy może klientów. Niezmiernie ważne są również przemyślenia właściciela bądź zarządzających przedsiębiorstwem i zespołów zajmujących się sprzedaż a także marketingiem.

Kolportaż ulotek

kolportaż ulotekKolejnym bardzo ważnym działaniem marketingowym, które podstawowym celem jest promocja przedsiębiorstwa, kreowanie wizerunku firmy, kreowanie marki, czy też najzwyczajniejsza promocja produktów i usług, jest kolportaż ulotek reklamowych. Jest to działanie nastawione na konkretne grupy odbiorców, dzięki czemu, reklama trafia dokładnie tam gdzie tego chcemy. Ponadto kolportaż ulotek ulotek jest z reguły oparty o bazy adresowe, dzięki czemu, nie mamy tutaj do czynienia ze ślepym rozdawaniem ulotek (w niektórych okolicznościach jak najbardziej skutecznym), tylko z celowym dostarczaniem treści reklamowych tym odbiorcom, co do których mamy pewność, iż będą oni zainteresowani materiałami reklamowymi.

Można tutaj więc powiedzieć, iż kolportaż ulotek, będzie działaniem praktycznie tak samo skutecznym jak mailing bowiem w tym szczególnym przypadku, czyli mailingu, będziemy mieli do czynienia z rozsyłaniem treści reklamowych na adresy email osób, które wyraziły na to swoją zgodę, a nawet bardzo precyzyjnie określiły, jakiego rodzaju materiały reklamowe znajdują się w ich zainteresowaniach. Dzięki temu wiemy, mamy nawet pewność, iż będzie to wyjątkowo skuteczna kampania reklamowa, szczególnie jeśli treść reklamowa zostanie odpowiednio przygotowana, z uwzględnieniem charakterystycznych cech grupy docelowych odbiorców.

Musimy tutaj także powiedzieć, iż w przypadku kiedy prowadzimy działania związane z mailingiem lub kolportażem ulotek, niezbędnym elementem będą bazy danych zawierające odpowiednie adresy, oraz emaile osób, do których będzie trafiać reklama. Dlatego też, wykorzystujemy tworzone przez nas bazy teleadresowe, które możemy w dowolny sposób posortować, czy to pod względem wieku, płci, miejsca zamieszkania, czy też pod względem stanu cywilnego i zarobków. Wiadomo, iż każdy z tych aspektów wpływa na to, w jaki sposób należy o takiej osoby prowadzić promocję konkretnych produktów oraz usług, a co za tym idzie, bazy teleadresowe, będą tutaj kwestią wręcz niezbędną.

Rozszerzeniem tej oferty są badania mystery shopping, które dają szansę na obiektywną ocenę jakości oferowanych produktów, usług oraz przede wszystkim możliwość oceny jakości obsługi z punktu widzenia klienta.

Przebieg badania ewaluacyjnego

ewaluacjaPrzeprowadzenie badania ewaluacyjnego to bardzo poważne i skomplikowane zajęcie bowiem musimy tutaj w pierwszej kolejności postawić konkretne pytania, na które chcemy w wyniku ewaluacji uzyskać odpowiedzi. Następnie trzeba określić w jaki sposób będziemy zbierać niezbędne informacje do przeprowadzenia ewaluacji, oraz określić jaki zakres informacji będzie nas interesował. Rzecz jasna wszystkie te kwestie będą określane w stosunku do samego przedmiotu działania, bowiem to właśnie jego końcowy efekt jest dla nas najistotniejszą kwestią do poruszenia zaś na sam koniec musimy sprawdzić poprzez analizę zebranych informacji, czy rzeczywiście osiągnęliśmy zakładane cele.

Wartym podkreślenia jest tutaj przede wszystkim fakt tego, iż ewaluacja to systematyczne zbieranie informacji o danym działaniu, na każdym jego etapie, oraz systematyczne ich analizowanie, dzięki czemu, jeszcze w trakcie trwania danego działania, możemy określić, czy efekty osiąganie podczas realizacji prac są zbieżne z tymi, które sobie wytyczyliśmy. Może się bowiem okazać, iż wcale nie są zbieżne a w wyniku tego konieczna będzie zmiana wytycznych co do działania, czy też dobór innych narzędzi oraz metod pracy.

Następnie musimy zebrane informacje już na sam koniec działania wnikliwie przeanalizować, aby sprawdzić ostateczny efekt działania. Tutaj można powiedzieć, iż badanie ewaluacyjne przynosi nam bardzo dobre wyniki w postaci konkretnych aspektów danego działania, a przez to też możliwe jest osiąganie stale coraz lepszej efektywności poszczególnych działań, poddawanych ewaluacji. Po prostu popełniając jakiekolwiek błędy poprzez badania ewaluacyjne możemy je łatwo zlokalizować, określić przyczyny ich pojawiania się, a następnie wyeliminować na przyszłość, aby wszystkie działania przez nas realizowane mogły być stale coraz bardziej efektywne.

Badania ewaluacyjne dla biznesu

ewaluacjaAgencja badawcza Studio Agama to także wszelkiego rodzaju profesjonalne badania ewaluacyjne prowadzone zarówno na rzecz prywatnych przedsiębiorstw, jak i organizacji rządowych, czy tez samorządów lokalnych. Tutaj przede wszystkim chodzi o to, iż każdy podmiot, czy to prywatny, czy też publiczny, obowiązany jest do prowadzenia ewaluacji działań w ramach finansowania których wykorzystywane są środki pochodzące z Funduszy Strukturalnych UE.

Przede wszystkim musimy powiedzieć sobie, iż nie każdy podmiot dostanie tutaj jakiekolwiek dotacje, bowiem w celu uzyskania pieniędzy z UE, musimy najpierw przedłożyć stosowny projekt działania, w którym zaznaczymy iż w jego wyniku poprawi się sytuacja ekonomiczna konkretnego regionu. Na przykład poprzez zwiększenie zatrudnienia w danym sektorze w regionach na terenie których mamy do czynienia z wysokim poziomem bezrobocia. Dotacje mogą także otrzymać Powiatowe Urzędy Pracy, które środki powinny rozdysponować na szkolenia bezrobotnych oraz ułatwianie im zakładania własnej działalności gospodarczej, czy też na dotacje do tego typu przedsięwzięć. Jak pokazuje najnowsza statystyka w tym temacie, działania te w ostatnich latach stały się jeszcze bardziej skuteczne, poprzez ciągłe ich usprawnianie.

Na usprawnianie zaś, decydujący wpływ wywiera wiedza o konkretnych działaniach, tę zaś możemy pozyskać przeprowadzając odpowiednie badania ewaluacyjne. Badania tego typu to przede wszystkim ciągłe zbieranie informacji o konkretnym procesie, dzięki czemu możliwe jest osiągnięcie wysokiego poziomu wiedzy na jego temat, a co za tym idzie będziemy tutaj mogli wykorzystać te informacje w celu usprawnienia danego procesu w przyszłości.

Nie powinno więc nikogo dziwić to, iż badania ewaluacyjne stanowią wymóg jeśli chodzi korzystanie z środków UE, bowiem chodzi tutaj przede wszystkim o to, aby dotacje Unijne były wykorzystywane jak najlepiej i jak najbardziej precyzyjnie. Bez jakichkolwiek strat, przejadania pieniędzy i wydawania ich na niepotrzebne towary i usługi, które nie przyczyniają się do poprawy sytuacji ekonomicznej regionu którego dotyczy inwestycja.

Badania fokusowe

badania fokusoweKolejnym, bardzo ważnym badaniem przeprowadzanym przez naszą agencję badawczą, jest badanie fokusowe. Ten typ badania jest specjalnie dostosowany do potrzeb klientów, którzy chcą bardzo precyzyjnie poznać opinie klientów na temat konkretnych produktów jak również sprawdzić jak bardzo znane w danej branży są poszczególne marki. Dzięki tak pozyskanej wiedzy możliwe będzie dość efektywne podejmowanie skutecznych działań mających na celu kreowanie wizerunku swojej marki, poprzez ciągłe usprawnianie swoich produktów oraz usług, zgodnie z zapotrzebowaniem klientów.

Można tutaj nawet pokusić się o stwierdzenie, iż badania fokusowe to nowoczesny rodzaj badania, dzięki któremu przedsiębiorca jeszcze lepiej poznaje swoje klienta. Trzeba jednak pamiętać, iż jego przeprowadzenie nie należy do kwestii najprostszych, bowiem musimy tutaj zadbać o odpowiedni wybór grupy badanych respondentów, oraz o odpowiednie pomieszczenie. Pomieszczenie to, czyli tak zwana fokusownia powinno być bardzo dobrze przygotowane. Musi ono zapewniać przebywającym w nim osobom spokój, komfort i poczucie bezpieczeństwa, czyli sprawić aby mogli oni spokojnie, bez żadnych negatywnych bodźców zewnętrznych przeprowadzić moderowaną rozmowę, podczas której odpowiednio skonstruowane pytania do badanych, wyciągną od nich wszystkie niezbędne informacje. Dodatkowo pomieszczenie fokusowni jest wyposażone z reguły w lustro weneckie, za którym znajduje się pomieszczenie, w którym ustawiane są kamery, pozwalające nam na zapis przebiegu badania, a następnie na jeszcze bardziej wnikliwą analizę udzielanych przez badanych odpowiedzi.

Jak dowodzą wszystkie wykonywane opracowania statystyczne, okazuje się iż badanie fokusowe w tym szczególnym przypadku daje nam największą poprawność wyników, mimo iż grupa przebadanych osób jest stosunkowo niewielka w stosunku do badań opinii przeprowadzanych tradycyjnymi metodami. Można więc powiedzieć, iż w wielu sytuacjach będzie to rozwiązanie zdecydowanie najlepsze dla wielu zastosowań marketingowych.

Badania statystyczne

badania statystyczneJednym z najczęściej przeprowadzanych przez nas badań jest badanie statystyczne, których zastosowanie idealnie sprawdza się w przypadku, kiedy musimy zbadać zachowanie się zjawisk masowych. Jednym z przypadków tego rodzaju zjawisk, jest na przykład określenie zachowania grup odbiorców na przykład usług telefonicznych. Tutaj niestety mamy do czynienia z dużymi liczbami klientów, wobec czego też, precyzyjne sprawdzenie poglądów każdego z nich jest po prostu niemożliwe, skutkiem czego musimy tutaj zastosować badania statystyczne.

Tego typu badanie będzie wyglądało w taki sposób, iż w pierwszej kolejności musimy na podstawie rzetelnie zbudowanej bazy danych klientów, wybrać odpowiednią próbę reprezentatywną wśród potencjalnych klientów na usługi telekomunikacyjne, aby wśród tej próby przeprowadzić badanie, a następnie przeprowadzając odpowiednie obliczenia statystyczne wyniki przeprowadzonego badania odnieść do całej grupy odbiorców. Rzecz jasna trzeba tutaj uwzględnić limit błędu statystycznego, bowiem nie zawsze po przeniesieniu wyników na całą grupę, i zastosowaniu ich w sprzedaży, okaże się że faktyczna sprzedaż, będzie dokładnie taka, jaką przewidywaliśmy na podstawie badania. Dlatego też, badania statystyczne powinny być przeprowadzane jak najbardziej dokładnie, aby wyeliminować w jak największym stopniu błąd statystyczny (co rzecz jasna do końca nie jest możliwe), a dzięki temu aby uzyskiwane przez nas wyniki badań, były jak najbardziej poprawne i zgodne z rzeczywistością.

Tego typu działania, są bardzo skomplikowane i wymagają od nas odpowiedniej wiedzy, doświadczenia, oraz dostępu do profesjonalnych narzędzi badawczych oraz analitycznych. Przykładem badań tego rodzaju będzie tutaj na przykład statystyka medyczna, która jest zbiorem badań statystycznych w dziedzinie medycyny, a co za tym idzie, zapewnia nam wiedzę statystyczną na temat lekarzy, chorób, lekarstw, która to wiedza może być skutecznie wykorzystywana przed producentów lekarstw oraz innych farmaceutyków, dzięki czemu przedsiębiorstwa te, mają o wiele lepsze możliwości kształtowania swoich biznesów.

Zapraszamy więc serdecznie do współpracy w ramach badań statystycznych, obliczeń statystycznych, czy też przygotowywania gotowych opracowań takich jak wspomniana właśnie statystyka medyczna Oferujemy bardzo przystępne ceny, fachowe wsparcie, wiedzę i kompetencje, dzięki którym każde badanie będzie przeprowadzone w stu procentach poprawnie i efektywnie.

Analiza danych statystycznych

analiza statystyczna danychWszystkie przeprowadzane przez nas badania statystyczne, dostarczają nam odpowiedzi na konkretne, z góry ustalone pytania, aczkolwiek należy tutaj zaznaczyć, iż odpowiedzi te, same w sobie jeszcze nie stanowią podstawy do dalszego ich wykorzystywania, bowiem wiedza uzyskana w wyniku przeprowadzenia badania statystycznego, czy tez marketingowego, jest nieusystematyzowana, a co za tym idzie, musimy wszystkie zebrane poddać odpowiednio wnikliwej analizie, a to jest stosunkowo kłopotliwe i wymagające zadanie.

Musimy tutaj dysponować odpowiednimi narzędziami, oraz wiedzą, bowiem analiza danych będzie tutaj stanowiła podstawę do pozyskiwania wartościowych informacji, które można będzie w następnej kolejności zastosować w procesach decyzyjnych, szczególnie zaś w przypadku podejmowania tych najbardziej strategicznych decyzji w przedsiębiorstwach. Warto podkreślić także fakt tego, iż na przykład badania marketingowe będą bardzo ważnym elementem jeśli chodzi o prowadzenie działań rozwojowych dla przedsiębiorstw. Niemniej jednak bez rzeczowej i profesjonalnej analizy danych statystycznych, niestety nie będą one na zbyt wiele przydatne.

Generalnie rzecz więc ujmując należy tutaj w pierwszej kolejności wpłynąć w odpowiedni sposób na możliwość kształtowania działań w przedsiębiorstwie, i podejmowania trafnych decyzji w każdym przypadku. W tym celu trzeba przeprowadzać odpowiednie badania biznesowe, marketingowe, rynkowe, a przede wszystkim wyniki tych badań, należy poddawać profesjonalnym analizom. Warto także nadmienić, iż analizy statystyczne będą tutaj przeprowadzane praktycznie w każdym przypadku, szczególnie jeśli będziemy mieli do czynienia z badaniami dotyczącymi zjawisk masowych, gdzie jedynym rozsądnym rozwiązaniem na próbę przedstawienia różnorodnych zachowań poszczególnych grup statystycznych, jest profesjonalnie przeprowadzone badanie statystyczne, poparte wnikliwą analizą uzyskanych w wyniku badania danych.

Profesjonalne akcje promocyjne

hostessyW ostatnim czasie coraz częściej nasi klienci decydują się także na skorzystanie z wyjątkowej oferty organizacji wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych, happeningów oraz eventów na ulicach, w centrach handlowych oraz supermarketach. Jest to bardzo wydajne i efektywne działanie dzięki któremu poza przedstawieniem klientom korzyści płynących z zastosowania naszych usług i produktów, możemy jednocześnie przeprowadzić demonstrację, lub w przypadku produktów spożywczych, degustację, co bardzo często kończy się zakupem, szczególnie jeśli nasz produkt naprawdę jest godny polecenia i innowacyjny, a zakładamy z góry że takie są produkty naszych klientów.

W przypadku tego rodzaju kampanii, wykorzystujemy przede wszystkim hostessy dzięki których pracy, klient ma możliwość bliższego spojrzenia na główne zalety konkretnego produkty lub też usługi, tym bardziej, że nasze hostessy, przed przystąpienie do pracy przechodzą odpowiednie szkolenie z zakresu wiedzy o promowanych produktach bądź też usługach. Jednym słowem, nigdy nie dojdzie do sytuacji, w której hostessa, nie będzie w stanie przedstawić wszystkich zalet konkretnego produktu, oraz udzielić podstawowych odpowiedzi na pytania klientów, co mogłoby przecież klienta odstraszyć. Tutaj zawsze, nasze hostessy profesjonalnie przedstawią walory produktów oraz usług, a także w razie zaistnienia takiej konieczności będą w stanie udzielić zadowalających odpowiedzi na pytania stawiane przez potencjalnych klientów.

Bardzo często w czasie realizacji akcji promocyjnych związanych z promowaniem produktów bezpośrednio przez hostessy, wykorzystywane są odpowiednie dane statystyczne, pozwalające nam na określenie zakresu konkretnych działań, oraz miejsc w których promocje konkretnych produktów należy przeprowadzać. Tutaj także bardzo często wcześniej wykonujemy odpowiednie płatne ankiety gdzie użytkownicy zarejestrowani w naszej bazie danych, odpłatnie udzielą nam podstawowych odpowiedzi na zadawane pytania przez co drogą obliczeń statystycznych, możemy wytypować odpowiednie grupy docelowe dla każdego produktu, i znaleźć takie miejsca do przeprowadzania tego rodzaju kampanii, aby wszystkie nasze działania były jak najbardziej efektywne.

W naszej ofercie znajduje się również szczególna usługa – badania tajemniczy klient. Profesjonalna obsługa jest warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu firmy działającej zwłaszcza w sektorze usługowym. W celu weryfikacji jej jakości, świetnie sprawdza się to metoda badawcza.

Roznoszenie ulotek

roznoszenie ulotekBardzo ważnym i w wielu przypadkach pożytecznym działaniem będzie także roznoszenie ulotek reklamowych na przykład na terenie miasta, osiedla domków jednorodzinnych, czy też w hipermarketach, gdzie przecież także mamy do czynienia z dość sporą ilością odbiorców treści reklamowych. Wadą tego rodzaju rozwiązania jest przede wszystkim to, iż w tym szczególnym przypadku nie możemy zbyt dokładnie sprecyzować grupy odbiorców reklamy, aczkolwiek niektóre produkty i usługi są tak powszechne, i potrzebne w wielu grupach wiekowych, że nie trzeba nawet się zastanawiać nad dywersyfikacją celu reklamy.

Bardzo ważnym elementem jest tutaj to, aby roznoszenie ulotek było przeprowadzone w miarę jak najlepiej, przez doświadczona agencje reklamową, a co za tym idzie, aby możliwe było osiągnięcie odpowiedniego poziomu efektywności działania reklamowego. Rzecz jasna najważniejsze będzie staranne dopasowanie stylu kreacji reklamy, do wszystkich grup do których staramy się trafić, przy czym pożyteczne będą odpowiednie badania opinii oraz sondaże, na temat konkretnych produktów.

Studia Agama, jako doświadczona i profesjonalna firma badawcza oferuje przeprowadzanie wszystkich działań związanych z dystrybucją, kolportażem roznoszeniem ulotek reklamowych, czy badań mystery shopping dzięki czemu w jednym miejscu załatwisz wszystkie kwestie związane z reklamą. Współpracujemy tutaj także z kilkoma bardzo dobrymi agencjami reklamowymi, oraz copywriterami, dzięki którym możliwe stanie się precyzyjne stworzenie przekazu reklamowego, zarówno w ujeciu obrazu jak i treści.

Podejmując z nami współpracę w tym właśnie zakresie zapewniasz sobie, iż działania będą skoordynowane, a przede wszystkim będzie to w stu procentach kompleksowa obsługa Twojego przedsiębiorstwa, co przecież dla wielu biznesmenów stanowi podstawę efektywnej współpracy z kontrahentami.